? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 29, 2009

大女人

爱上了你,就如我啊爱上了雨天

只有漫步在雨中,才不会让人发现我在哭泣

命运是掌握在我们的手里,但我们却不能改变命运

固执而行到头来也是换来伤害

上天安排我们的相遇,相识以及相爱;但却要我们接受分开的命运

我不像其他女生那样的温柔,我就是有自我的特色

但冥冥让你爱上一个娇小的女生,她比我还懂怎样向你撒娇

大女人小女生的之间,你选择了她,同时也放弃了我

承若是如此的美丽,但又是如此的残酷

我们的约定是否能像丢东西一样,说丢就丢

我们的回忆是否能任由风的呼唤,随风而去

每当你的转身,我都会眼睁的看着你离我而去

默默的在心里数着,你我的距离 ...

0 comments: